Vem var det som ringde?

Jag hittade en sida där man kan kolla upp olika företagstelefonnummer som har ringt hem till en men som man har vägrat svara. Folk har lämnat kommentarer om vad det är för några som ringt (de som faktiskt har svarat i telefonen då).

F.ö. sitter jag i telefonkö hos Tele2. Jag fick knappra in mitt telefonnummer så skulle de ringa upp mig när det var min tur, det återstår att se om de verkligen gör det. Hur som helst så är jag nu väldigt trött på att folk ringer hem till mig och frågar efter den där jäkla Jan Litzell som folk har gjort i tre år nu.

Åh, de ringde upp! Fick prata med en jättetrevlig kvinna som även hon skrattade åt mitt problem. Ett nummerbyte är möjligt om man vill, mot en kostnad såklart. Men just nu känner jag att det är värt det! Ska bara höra med Dennis först

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0