Fördelar?

Litteraturseminariet idag gick också smidigt och smärtfritt. Det är lite skönt att kunna diskutera kurslitteraturen med andra, eftersom alla uppfattar vad man läser olika. Alltid bra med fler och framförallt nya infallsvinklar.

Ikväll är det tanken att jag ska gå ut, men jag känner mig inte bra nu. Magont och så förbaskat seg, inte ens kaffe har hjälpt.


Fördelar med att stanna hemma resp. gå ut ikväll.

Stanna hemma:                                          Gå ut:
» Ta ett varmt bad                             » Träffa nytt folk
» Slappa                                           » Göra sig iordning
» Pyjamasbyxor                                 » Liv och rörelse
» Tjejfilm                                          »

Hmm.. Jag får grunna på det lite mer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0