Det vore nåt det...

Imorgon är det sista praktikdagen för denna gång. Jag har bakat chokladbollar till barnen och kladdkaka till fröknarna. Hur ska jag få med mig allt imorgon?

Nu ska jag ta mig lite kvällsmat. Jag går och lägger mig ovanligt tidigt nu när jag har praktiken. Men då ringer också klockan runt 6:00 varje morgon, likaså imorgon. Inte undra på att jag är trött.

Bon soir!

P.s. Jag hade gärna velat åka till USA och se Green day's musikal på Broadway nu när självaste frontmannen B-J Armstrong spelar rollen som St. Jimmy. Det vore nåt det!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja den är riktigt bra :)

2010-10-01 @ 11:00:19
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0