Tråkig dag

Idag var jag i skolan mellan 13-14.30 för att gå igenom något som alla hade kunnat läsa själva på egen hand. Vi skulle gå igenom en VFU-uppgift som vi ska ha till vår kommande praktik.

Väl hemma drack jag lite kaffe med D och skulle göra mig iordning för att åka hem till hans mor som bjöd på middag. Då hoppade Michelle (hunden) ner från soffan och skrek till. I nästa stund haltade hon och ville inte stödja sig på benet. Så det blev ingen middag för min del utan häng i soffan tillsammans med hunden som skulle vila enligt veterinärens order. Nu verkar hon inte känna av någonting och vill bara leka, så det har nog släppt. Men det är lika bra att ta det lugnt idag.

Dennis fick hem en ny dator idag och den är jättefin! Skriver på den nu faktiskt. Skärmen är så stor och så fina menyer. Min är från 2005 och fungerar utmärkt, men ändå blir man lite lockad till en ny. Men så länge som den funkar tänker jag inte köpa någon ny (intalar jag mig själv).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0