Tips från coachen!

Källa: http://fromdepptopepp.blogg.se/images/2010/choco-banana_104791658_107770082.jpg
Jag hittade Ä N T L I G E N Naturdiets Banan-choklad dryck som jag har väntat på sen i somras när jag smakade den hos syster J. Mums!


I går när jag och D rensade förrådet kom jag på vad jag ska klä ut mig till på halloweenfesten som vi är bjudna till. Det blir en 80-tals/90-tals tjej ända ut i hårtopparna. Hittade massa färgglada gamla kläder och stora armband djupt nere i en låda, så de ska få komma till användning innan jag kasserar dem för gott.

Jag köpte hårskum från Bobbys märke och det var väldigt bra må jag säga! Inte alls klibbigt och lockarna kom fram. Perfekt. Ett bra köp med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0