Litteraturseminarium

Ja idag har vi haft litteraturseminarium nr. 324 i följd känns det som. Visst är det intressant att få höra vad var och en tycker om litteraturen som vi läser, men det börjar bli lite långdraget nu. Speciellt när vi är en grupp på ca 20st som alla har läst samma böcker. Men men, får väl ta upp det på utvärderingen sen när det är dags för den.

Igår packade jag ner 4st lådor och ytterligare en idag. Det känns skönt att ha det gjort fastän det är ett tag kvar innan det är dags för flyttlasset. Det kanske märks att jag är ivrig att flytta härifrån? Man hittar mkt skit som man sparat på sig längst in i skåpen. Häromdagen var jag till Gengåvan och lämnade av en stor flyttlåda och en blå IKEA-kasse fulla med saker. Lika bra att någon annan får nytta av dem än att jag ska kasta dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0