Guuuu va tôlit dä ä...

...när man bara får kommentarer i sin blogg som "Hej jag säljer saker" "Hej hur är det? Titta in på min blogg" "Jag är med i en tävling..." bla bla bla. Själv hoppar jag runt i bloggar för att faktiskt läsa vad folk skriver och isf kommentera om vad som står skrivet. Tôlit.

Igår gjorde jag sista praktikdagen och barnen var väldigt oroliga över vilken tid jag skulle gå hem och om de fortfarande skulle gå kvar på förskolan när jag kommer tillbaka för min andra praktikperiod för terminen. Jag lugnade alla genom att förklara att jag ska tillbaka redan v.45.

Vad sker idag då?
Kräftskiva hos Rickard... Jag äter inte kräftor, men jag ska nog komma på nåt annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0