Fy bubblan!

Usch, usch. Den här morgonen var allt annat än rolig! Hostade och snorade som en tok när jag vaknade av att klockan ringde 6.30. Sen när jag skulle väcka Dennis märkte jag att jag inte hade någon röst alls! Så jag fick göra röstövningar för att kunna ringa och sjukanmäla mig. Så idag blir det te för min del!

Jag har alltid dåligt samvete(?) när jag sjukanmäler mig och känner att jag måste göra något här hemma för att kompensera att jag missat en skol/arbets/praktikdag. Varför tar jag det inte bara lugnt och vilar? Idag har jag dock tänkt på det och inte ansträngt mig så mycket, har suttit och gjort iordning vfu-rapporten som jag ska skriva med rubrikerna och börjat småskriva lite. Anteckningarna har jag kvar på förskolan så de kommer jag inte åt förrän imorgon (DÅ JAG SKA VARA FRISK OCH VARA PÅ PLATS).

Nu: Ut med hunden
Sen: Dusch
Senare: Äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0