Tjuvtitt

Regnet drar sig allt närmare och närmare, men det har inte börjat ösa ner här ännu. Det är bara en tidsfråga. Tur att det finns paraply!

Tjuvtitt

I dag har jag jobbat med min Power point-presentation som ska redovisas i morgon. Grunden hade jag redan gjort för ett tag sedan, i dag har jag lagt till saker och finslipar ordentligt! Jag är riktigt nöjd med resultatet, men hade ändå kunnat fortsätta i timmar. Jag tycker att sånt är så roligt! Ni får en tjuvtitt på resultatet här ovan.

Nu sitter jag här med en kopp kaffe och ska snart in i duschen (varför fick jag plötsligt för mig att det var söndag i dag?). Sen blir det slött resten av dagen med datan i knäet tittandes på en bra film eller en bra serie, ödet får avgöra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0