Man ger och man tar

Igår var det full rulle hela dagen lång. Den påbörjades med en resa till ÖB med Erna och Helena. Efter det var det Bergvik som stod på schemat och därefter var det hem och fixa inför klassfesten. Kl.17 begav det sig mot Helena och där var det grillning, prat, drickande, brännbollsspelande (jag slog ett frivarv!) för att sedan avsluta kvällen på Ankan i goda vänners lag.

I dag har jag varit pigg, men sen satte huvudvärken in.. Och likt klockan så kom åskan när jag anade det. Tyvärr är hunden livrädd för åskan och det tar ett bra tag att lugna ner henne igen.

Dennis far kom hit från Sthlm på en snabbvisist tills imorgon. Så eftersom D var rar och stannade hemma för min skull igår så har jag hållt mig hemma med hunden ikväll. Man ger och man tar, helt enkelt.

Nu är det banne mig sovdags.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0