Jädrans så hurtig jag är!

Redovisningen av min Power point-pres gick smärtfritt, men på tok för snabbt! Jaja, nu är den iaf gjord och inlämnad. Innehållet är huvudsaken.

Dagens att göra:
» Resten av disken som jag inte tog hand om i går.
» Läsa ytterligare kurslitteratur
» GREYS ANATOMY
»
Promenader som vanligt

Jag har fått träningsvärk i benen efter att jag har sprungit tre dagar i rad nu. Skönt att det känns! Annars känns det rätt drygt när man inte känner någonting i de få muskler jag har. Jag ska även köra lite armhävningar på min balansboll f.o.m. i dag. Jädrans så hurtig jag är!



Kommentarer
Postat av: Emelie

Det är helt sjukt så deprimerad disk kan göra en... Min morgonsyssla imorgon blir att diska.. ;P Jag har inte heller kommit igång något speciellt på litteraturen.. Det är så seeeeegt!

2010-05-05 @ 22:47:54
URL: http://emelieberglind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0