Dagen efter dagen före




Ja, så var kvällen på Korriander gjord! Det var ett riktigt trevligt sällskap och jag fann en blivande klasskamrat som jag kom jättebra överens med. Såna kvällar är bra kvällar. Tråkigt nog så verkar de släppa in folk tills väggarna rasar då man kände sig som en instängd sill i en sillburk mot slutet.
Ett tips till personalen; räcker inte galgarna till så är det rätt mycket folk inne i lokalen.

Det blev en taxi hem då jag missade bussen med två ynka, men ack så betydelsefulla, minuter. En hundring för att bli hemkörd till dörren är överkomligt. Speciellt då jag bara spenderade 80kr på krogen.

I dag har jag och Dennisen möblerat om lite och småstädat, sånt som hör söndagar till för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0