Choklad

Herregud va många nya sorters chokladkakor det finns ute nu! Och det är frukter i nästan varenda en! Ljuvligt. Jag är riktigt sugen på att testa den nya Kexchokladen med hallon(!), det låter hur gott som helst. Aladdins jordgubbshjärtan föll mig i smaken, de måste ni testa om ni inte gjort det än. De finns på Ica Spara på Wåxnäs.

Jag blev nyss klar med min litteraturdel till observationsrapporten, så det är en stor lättnad som lyfts från mina små studieaxlar. Sen att den ständiga känslan "duger det?" ligger och lurar tills läraren har satt sitt betyg får man helt enkelt leva med. Nu är den gjord, jag är nöjd. That's it!



I dag har jag möblerat om lite foton, bytt ut några, satt dit några nya och fixat andra ramar. Det är snart komplett, men än så länge är det några som fått dubbla kort i väntan på andra som ska upp. Det kommer att bli så tjusigt så! Helst av allt vill jag flla en hel vägg med såna här IKEA-ramar med massa massa foton.








 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0