- En Frappe, utan grädde tack!

I dag blev fikan med Toni äntligen av! Jag tog mig en Frappe och den var riktigt god, dock bad jag aldrig om att få grädde på men fick det ändå... Det dröjer inte länge till nästa fika hoppas jag, det var jättekul att träffa henne. Hon bor i Los Angeles så det var nästan ett år sedan jag träffade henne sist. Men nu är hon i Sverige ett tag framöver, skoj skoj!

Efter fikat skyndade jag mig hem, och väl hemma så ringer Ann-Sofie och frågar om hon får kaffe.
- Givetvis! svarade jag och gjorde iordning en termos för att sitta ute i gräset medan solen ändå sken.

Nu sitter jag och fixar lite musik till min mp3-spelare som jag tänkte väcka ur sin djupa sömn. Här ska det springas, så jag behöver lite ny och fräsch musik med bra tempo i.

I morgon är det skola för ovanlighetens skull. Det är min studiegrupp som har gjort upp att vi ska träffas och planera lite inför vår gestaltning. Efter det ska jag förhoppningsvis träffa lite folk.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0