Vilken morgon!

Fy bubblan va kasst jag mådde i morse! Jag hade knappt lyckats sova en blund innan det var dags för klockan att ringa. Jag tog mig ut till köket med stapplande steg, såklart slog jag i lilltån i sängramen på vägen dit. Efter en feberkoll så bestämde jag där och då "Det blir ingen skola i dag", men så kollade jag på köksbordet och ser lappen som måste vara inlämnad i dag. Då var det bara att sätta på sig kläder och åka iväg till skolan.

Väl hemma igen efter en jobbig busstur hem åt jag en liten skål med yoghurt och gick sedan och la mig i sängen och somnade på en gång. Det är något jag aldrig lyckas med annars, jag kan absolut inte somna när det är ljust ute hur trött jag än är. Men det gick tydligen i dag. Nu mår jag mycket, mycket bättre och ska försöka ha en produktiv dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0