Tacos

I går beslutade jag mig för i all hast att det var dags att klippa håret. Jag ringde en frisörsalong och fick tid redan två timmar senare, perfekt. Klippningen blev kanon, ingen större skillnad för det otränade ögat (det vill säga alla andras ögon utom mina egna). Men nu är det snyggt igen iaf.

Efter klippningen promenerade jag hem till Helena med ett stopp på Pekås och ett på Ica, och ändå glömde jag att köpa med allt! Jag lyckas med detta oftare än vad jag delar med mig om.. Nåja, vi lyckades fixa ihop en superb middag innan det var dags att kolla på film, Flyga drake. Vi har den på litteraturseminarium så vi passade på att se filmen innan vi läser boken. Den ska jag ta tag i dag.

Dags för lite frukost nu!

Kommentarer
Postat av: Annso

Boken är sjukt bra. :D

2010-03-14 @ 19:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0