Säg inte att jag börjar bli beroende..

Bild från: www.kraftfoodsnordic.comFörut kom jag på mig själv med att sitta i soffan och titta ut genom fönstret och började känna mig jätteuttråkad och nästan lite sorgsen. "Nej fan, det beror väl inte på att jag inte har druckit kaffe idag?!" tänkte jag då.. Nu har jag gjort iordning en pulverpåse med kaffe och ska se om det känns annorlunda.

I dag har jag varit nere på stan och fyndat ordentligt! Fick med mig en klänning, en topp, ett par leggins, ett armband, ett paraply och en sportflaska för den blyga summan av 280kr, "Aj lajk!" som jag hörde en tjej säga på Gina Tricot. Jag tänkte att jag kunde sätta sprätt på lite kronor i dag. Letade även efter ett par skor men fann som vanligtvis inga. Alla skor jag har som är lagomt varma (för årstiden) läcker in vatten, vilket blir obehagligt efter ca 2 min. Jakten fortsätter!


Kommentarer
Postat av: Viola!

Vart fynda du så otroligt bra? :) Mmm, sitter här hemma o börja ladda kaffebryggan men visa sig att vi inte hade kaffe... blivit beroende så ska väl till Konsum för o införskaffa det!

2010-03-26 @ 11:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0