Raindrops keep falling on my head

Ja, nu var det ett bra tag sedan man fick i sig en ordentlig dos av solsken. I dag möttes jag av ett rejält regnväder när jag skulle åka ner till stan, så det var bara att traska upp för trappan igen och hämta ett paraply. Men jag måste erkänna, hellre regn än mer snö.

Nere på stan kände jag mig inte ensam då så gott som varenda jäkel i Karlstad tänkte "Öjj, vi drar ner på stan vettja! Och vi som har paraply kan ju gå under tak så alla utan paraply får gå ute i regnet". Behöver en del dubbelt skydd mot regn eller litar de bara inte på sina paraplyn månntro? Dumt är det i vilket fall som helst, lämna plats åt de paraplylösa stackarna i sådant här busväder!

I kväll blir det en stillsam bio tillsammans med Ann-Sofie och kanske en burgare innan dess. Lugn och skön kväll, precis vad jag känner att jag orkar med i dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0