I LIKE THIS.

Me like!Hela helgen har bara susat förbi i all hast. I lördags var det kalas för Dennis syster Tessan som fyllde år tidigare i veckan. Det bjöds på alla möjliga sorters fika i form av kakor, glass och kondisbitar. Senare på kvällen förvandlades kalaset till fest och fler folk dök då upp. Viss gick till krogen och vissa gick hem, jag var en av de som gick hem.

I går var det återigen kalas, denna gång för Rickard som egentligen fyllde år på lördag, då Tessan firades. Jag och D gick över till honom och åt mat, mer mat och fika. Vi rullade nästan hem därifrån när det var dags att avlägsna sig.

I dag hade vi kursstart för den nya kursen.... som jag inte riktigt minns vad den heter nu i skrivande stund, men den verkar lovande!

F.ö. så är jag på toppenhumör tack vare det underbara solskenet och värmen som verkar ha kommit för att stanna, iaf ett litet tag. Att jag sedan var en av åtta (av alla som läste den förra kursen samtidigt som jag) som fick alla rätt på sista quizzet är också en skön känsla. I LIKE THIS.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0