Förresten..

Jag måste berätta om den vidriga spindeln som jag såg i min tvättstuga i går kväll. Jag är inte den som är rädd för spindlar, om det inte kryllar av dem förstås. Men detta var en sån fruktansvärt vidrigt, äckligt, snuskigt enormt stor spindel att jag inte vågade stanna kvar nere i tvättstugan en sekund mer än nödvändigt. Fy faaaarao va äcklig den var! Och det värsta var när jag gick ner i morse och jag inte såg den! VART HAR DEN TAGIT VÄGEN? ÄR DEN I MINA KLÄDER OCH LÄGGER ÄGG? Jag vill inte ens tänka på det... USCH.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Uuuuuuuuuuuuuuh! Fyfan! Får rysningar bara jag läser detta! :S

2010-03-29 @ 17:14:44
URL: http://emelieberglind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0