Det är bättre att vara på den säkra sidan

Jisses vad folk det var hemma hos Dennis moster, jag tror jag räknade ihop oss till hela 18 pers. Tack och lov hade de ett väldigt stort och rymligt kök, så det fick lätt plats med två hundar på 60-80kg utöver de 18 pers.

Direkt vi kom hem satte jag igång med maten. Robin hann komma hit tills dess att maten var klar så även han fick en del av min wok. Efter det fick jag åka med ner till stan och Robin släppte av mig på torget så jag skulle kunna ladda mitt busskort inför praktiken i morgon, sen satte jag mig på nästa buss hem. Drygt att behöva göra så, men nu får man inte använda kontanter på länstrafiksbussarna heller, och jag vet inte om de fått igång sitt kortbetalningssystem. Jag ville helt enkelt inte chansa utan vara på den säkra sidan, så nu är kortet laddat med åtminstone 100kr. Det räcker iaf några turer till och från praktiken.

Nu ska jag ta mig en macka och ett glas o'boy och slå mig ner i soffan. Det är inte långt kvar till läggdags då klockan ringer redan 6.30 i morgon. Så tidigt har jag inte gått upp sen jag gjorde det sist!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0