Der rabatt gilt für neubestellungen

Satt nyss och kollade igenom en H&M-katalog som jag fått hem i brevlådan medan jag åt min kvällsmat. Och till min förvåning står det på tyska på de första och sista sidorna! Hur har det kunnat bli så tokigt?

Dagen har varit händelserik ska jag säga er! Började med ett grupparbete i skolan som följdes upp med en fika i Ernas nya lägenhet. Den var hur mysig som helst! Och jag var inte höjdrädd trots att hon nu bor på 10e våningen. Så nu har jag ett fint kort på KAUs tak, ifall någon undrar hur det ser ut. Efter det åkte jag och Helena raka vägen till IKEA där vi köpte lite smågrejer och åt köttbullar och potatis för blyga 16kr. Väl hemma satte jag igång och beskrev El Niño så väl jag kunde, sen är vi i nutid och jag sitter och skriver detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0