Coffee!

Här sitter jag nu med en kaffekopp i högsta hugg. Ska jag få kreativiteten att flöda när jag är hemma behöver jag en liten skvätt kaffe. Jag får otroligt mycket gjort då. Det kan bero på kaffet eller helt enkelt mentaliteten, det är ingen som kommer att få reda på vilket.



Hur som helst... Dagen i dag började redan innan klockan hunnit slagit 07:00, och jag ska säga er att det var länge sen jag gick upp så tidigt för att åka till skolan. Ullaredsresan räknar jag inte med, dels för det inte var morgon då jag gick upp utan det var fortfarande natt då i mina ögon. Vi hade en föreläsning, gruppuppgift, litteraturseminarium som f.ö. var obevakat, vi fick gå när vi ville och "ni kan väl skicka in nåt på It's" fick vi som redovisning. Lätt match!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0