Sometimes my mind plays tricks on me

Igår kom Viola förbi och vi gjorde oss iordning för Fannys inflyttningsfest. Efter X antal ombyten från hennes sida så var hon äntligen nöjd och det var dags att bege sig mot Fanny. På plats var det massa roligt folk och kvällen blev riktigt lyckad!

Jag och V skyndade oss till bussen och gick in på Tempel, vilket var en premiär för min del. Men där var det inte så rockigt (trots Rockin' friday) så vi gick till BK och åt mat istället. En perfekt avslutning på en perfekt kväll!

I morse var jag uppe innan kl.10 och gick på promenad med hunden. Efter det satte jag mig och kollade på tv och vilka var inte på Mtv''s world stage om inte Green day. Det är mycket med dem nu!

Annars idag är det lugnt för min del. Jag ska ta och städa och andra nödvändigheter som måste göras förr eller senare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0