I am the chosen one

Berocca boost




Idag blev jag antagen till Buzzadors Berocca Boost-kampanj, vilket betyder att jag får hem varuprover av Berocca boost för att testa, dela med mig av och att sedan rapportera in mina och mina vänners åsikter. Detta passar mig perfekt då min energi har börjat tryta och jag kan behöva en spark i baken, för ni har väl sett reklamen? Kaffe, som jag går på för tillfället, är inte hållbart i längden.

Annars idag har jag däremot varit ganska hurtig och promenerat med Ann-Sofie på skutberget. Det var jättefint där, så dit vill jag åka fler gånger. Om solen hade visat sig lite mer hade jag inte klagat, men det var bra som det var ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0