Fredagsmys?

Igår var det kalas i Örebro hela dagen lång. Isabell bjöd på egengjord glasstårta som var jättegod. Jag hade bakat chokladmuffins med rosa marsipanlock på, även de var smarriga. Det var mysigt att träffa hela familjen.

När vi kommit hem från Ö-bo blev det inte många knop gjorda. Det blev ett bad och sen hamnade jag i soffan tills det var sovdags. Torsdagsmys helt enkelt

Idag skulle jag och D ha en städdag, men efter att vi städade ur våra garderober tappade vi städlusten och åkte ner till stan och fikade istället. Jag fyndade ett par skitsnygga jeans på H&M och en vit munktröja från Stadium. Jag kom även hem med en katastrofblus från H&M! Jag lägger upp en bild på den i morgon så får ni se vad jag menar.

Jag kilade över till Ann-Sofie en sväng och snackade lite. Vi åkte även och hämtade hennes systers bil.

Nu när jag ligger här i soffan känner jag hur John Blund närmar sig. Så det är dags att tvätta av sminket, kamma håret och borsta tänderna och bara slöa.

Guten nacht.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0