En sak är då säker!

Jag skulle nog inte palla med att vara hemmafru. Jag har varit själv hemma sedan 8:30 och jag praktiskt taget klättrar på väggarna p.g.a. tristess! Visserligen har de hemmafruarna som jag sett haft en hel del mer pengar än vad jag själv har, så de kan säkert hitta på något skoj utanför hemmet. Men som student har man inte den lyxen att köpa sig lite toffsar titt som tätt för att pynta iordning sitt hem.

Jag behöver en hobby.
Men vad?
Träna? - Gärna, men det kostar pengar och motivationen är inte hållbar.
Baka? - Gärna, men det blir så jädrans mycket disk och ingen som äter det hemma hos oss.
Läsa böcker? - Det är kul, för en stund.
Shoppa? - Vem vill inte det? Men där behövs det också ett överflöd av pengar.
Titta på tv? - Duger... en stund.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0