Svartlistad

Mitt födelsedagspaket med klädet som jag klickade hem för några dagar sedan har redan anlänt! Ett plagg fick mig att höja på ögonbrynen, såg inte ut som jag föreställde mig kan jag säga. Men med lite modereringar ska även det se snyggt ut.

Jag åkte ner på stan och tog en kaffe med Dennis som hade lite ärenden att göra. Till min besvikelse fanns det inga platser lediga på Espresso house så vi var tvugna att gå någon annanstans... Där fick jag den äckligaste caffè latten jag druckit på länge! Jag ska skaffa mig en anteckningsbok med svarta blad och skriva ner alla som inte kan göra en ordentlig latte.

Väl hemma gjorde vi nachos och tittade på Simpsons, det är fredagsmys det.



Kommentarer
Postat av: Sabine

hoppas du får plagget å bli som du vill :)

2010-07-23 @ 21:11:38
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0