Små citroner gula

Bild från: adlibris.seNej någon städning blev det inte. Det drog igång ett sjudundrans oväder över Karlstad, och så nojjig som jag är för åska och blixtrar (speciellt när det låter som om himlen skulle rasa ner!) drog ut alla sladdar och la mig på sängen och läste i en bok jag fått låna av A-S, Små citroner gula. Hunden min som är fruktansvärt åskrädd låg bredvid mig och flämtade och skakade... Stackarn <3

Nu har ovädret gett sig och jag passade på att ta en tupplur eftersom jag inte fick så mkt sömn inatt pga åskvädret. Jag börjar känna att vädret motarbetar allt jag försöker göra om det så gäller sömn eller städning.

Antagningen till universitetet är nu klar och det känns bra. Förskollärarlinjen here I come! Tänk att det bara är 2,5 år kvar!



Kommentarer
Postat av: fälé

aha! för din blogg design va jätte fin! <3

2010-07-13 @ 22:37:11
URL: http://kramdjur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0