Never again!

Igår blev det en utekväll för min del trots allt! Jag trotsade tröttheten och den konstiga känslan i magen och följde med D och R hem till D's mor, och det var jag glad att jag gjorde. För vips så mådde jag bättre. Det bjöds på goda pajer och gott sällskap. Taxichauffören vi hade när vi åkte ner till stan var nog den härligaste jag har träffat, han presenterade sig som Fidel Castro. Han hade volymen i bott och valde (kanske lite olämpligt enligt vissa) att släppa ratten mitt i rondellen för att dansa medan han körde. Vi kom fram helskinnade till Lördagsklubben. Dit går jag troligen aldrig mer igen.

Idag har jag gått på stan med Julia. Det blev lunch och massa kläder för hennes del. Jag ska färga håret på henne på tisdag, och även ett litet klipp här och där, skoj!

Nu kommer snart Rickard hem hit och lagar mat åt mig (och Dennis). Efterrätten är redan gjord, kladdkaka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0