Monsters made me do it!

David&Goliath

Idag har jag och D varit till Maxi med hans mor och lillasyster. Efter handlingen bjöd jag alla på varsin kul-/mjukglass och bjöd på fika när vi kom hem till oss igen

 

Jag har utlovat bilder på vardagsrummet efter ommöbleringen, och det kommer (så småningom).

 

Ikväll är det Rix Fm-festivalen här i Karlstad och jag skulle vilja gå dit, men jag verkar vara ensam om det! Ingen som jag har frågat om de vill ha en Manboy-fest har tackat ja... Konstigt detta. Jag får nog skicka några monster på dem så kanske de ändrar sig.

 

Ja vad ska jag då annars hitta på ikväll om det inte blir några festligheter?
Förslag mottages gärna.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0