Måndagspoesi för kylskåpsanvändare

Poesi

Imorse vaknade jag i vanlig ordning 7.30 som jag har gjort den senaste veckan. Skillnaden med idag är att jag lätt kunde somna om en liten stund till, gott.

Jag var och handlade mat förut och köpte massa jordgubbar som jag ska mumsa på med vaniljvisp, om bara D kunde komma hem och joina mig skulle det vara alldeles förträffligt trevligt.

I veckan blir jag gräsänkling och då ska jag passa på att se på de nya filmerna som jag köpte i Lysekil. Jag började kolla på ena igår, men det blev så sent eftersom det blev förlängning i fotbollen (Grattis Spanien) så jag somnade nästan på soffan. Kanske ska se klart filmen ikväll månne?

Nu blir det iaf lite mat, jag är hungrig som en varg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0