Födelsedagskalas

Fast inte än på en månad! Jag sitter och figurerar lite över en eventuell födelsedagsfest. Nackdelen med att fylla år i augusti är att alla ofta har semester, vilket i sin tur leder till att de flesta redan har något planerat då och är bortresta. Om de inte har semester så jobbar de, men i år fyller jag på en lördag vilket ökar chanserna att det faktiskt kan komma folk som faktiskt är hemma. Inte illa!

 

Inbjudningslistan är bara påbörjad, så om du inte fått nån inbjudan än behöver du inte hålla andan. Antingen får du en snart eller så får du ingen alls, men så elak brukar jag inte vara. Det är mest en fråga om plats... Vilket jag sitter och räknar på nu.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0