"Det är fredag, det är lugnt..."

Idag är jag ordentligt trött! Gårkvällen började med att jag hade svårt att somna, varpå grannen beslutade sig för att ha en efterfest. Jag tänkte "Det är fredag, det är lugnt.. De kan få spela musik ett tag". Men när klockan blev 4.45 hade jag tröttnat och gick ner och knackade på efter att jag tagit ut hunden på en kortkort promenad. Grannens ringklocka fungerade inte och det spelades så hög musik att mina knackningar inte hördes, så jag öppnade dörren och klev rakt in i köket och sa till honom. Han ursäktade sig och musiken tystade på en gång. Jag gick upp för att sova, men vid den tiden var det så ljust ute och jag var riktigt irriterad och övertrött och lyckades inte somna om förrän någon timme senare. Sen var det dags att gå upp igen kl.10 och jag har varit vaken sedan dess.. Det blir nog en tidig kväll för min del ikväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0