Yoga

http://blogs.phillyburbs.com



I går hittade jag en video om hur man tränar yoga, vilket jag testade här hemma! Det var mycket jobbigare än vad jag trodde att det skulle vara, ingen tvekan om den saken. Jag började skratta vid ett tillfälle när kvinnan i videon sa "Stå ihop med benen, lägg händerna på armbågarna över huvudet och för armbågarna sedan ner till golvet"! Haha! Jag kom inte ens halvvägs ner kan jag tala om för er, men jag tyckte att jag lyckades bra för att vara första gången. Jag ska försöka göra ett kort program dagligen för att motverka min stelhet i ryggen (vilken jag tror att jag sträckte igår när det var som jobbigast).

I dag var jag ner på stan en sväng för att lämna av en bok till Alexandra som hon ville låna till vår skrivuppgift. Efter det strosade jag runt på stan. Det var jättelugnt och skönt, inte alls mycket folk! Jag kom hem med några färgglada hårsnoddar, färgglada hårspännen och två rosa rosettspännen. Jag kommer att bli så tjusig, så!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad är det för yoga? Ska börja med kundalinyoga när jag kommer hem.

2010-01-04 @ 17:49:00
Postat av: Nea

SV Lisa: Jag visste inte att det fanns olika namn på yoga ^^

2010-01-04 @ 18:48:11
URL: http://n34.blogg.se/
Postat av: Lisa

Det finns mängder av olika sorters yoga ;0)

2010-01-04 @ 21:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0