Vad blir det för mat?

Tvättstugan


I dag har jag haft en ganska effektiv dag. Efter att jag varit i skolan och haft tenta åkte jag hem och åt en smörgås. Efter det tog jag mig en promenad, vilket var evigheter sen jag gjorde sist. Jag passade på när det bara var -7 grader ute. Efter det har det bara rullat på då jag har bytt gardiner i köket, städat badrummet och i skrivande stund håller jag även på att tvätta. Det låg tvätt kvar i maskinen från igår, vilket jag la på bänken i hopp om att den som glömt den kommer och hämtar den innan den möglar.

Jag ska ta och hitta på nåt att laga till middag också. Synd att fantasin har sina gränser, iaf min.

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0