Tjugohundratio, here we go!

Nyårsafton firades i ett helnyktert tillstånd hemma hos Dennis mor tillsammans med D, Emil, Iréne, Therese, Martin och lilla Elina. Vi åt underbart god mat i form av trerätters middag med skagentoast, oxfilé med potatigratäng samt glass och kladdkaka in på småtimmarna. Det hela avlutades med ost, kex och kortspel. Tolvslaget skålades in med något som kallades Bubblizz så att även fyraåriga Elina kunde få skåla med oss. Det var en supermysig kväll!

I går firade jag och Dennis tre år som förlovade också, det skall icke förglömmas :-*


En liten årsresume av 2009

Kärlek:
Håller hårt i min Dennis! :-*

Jobb:
Slutade på Kotten, ska bli vikarie på ett annat ställe nu :D

Skola:
Började plugga i augusti och det är nog det roligaste som jag har gjort på länge. Har träffat så bra människor och fina vänner :-*

Sjukdom:
Hade två turer till sjukhuset. Första gången var det blindtarmen som skulle tas bort och andra gången var det allvarlig lunginflammation (Vilket D's vän jämförde med en vanlig förkylning...#%¤&!! Pojkar, pojkar.)

Vänner:
Yes! Mer av dem nu :D Ann-Sofie och jag går in på 24e året som vänner nu dessutom!

Familj:
Älskar dem allihopa

Hem:
Bor kvar i lägenheten på Norrstrand, ett tag till iaf.

Nyårslöften för 2009:
Träna mer - CHECK
Vara mer spontan - Kunde varit bättre på det
Sluta oroa mig för struntsaker - check

Nyårslöften för 2010:
Mer spontanitet
Resa
Inte hänga upp mig på struntsaker
Kosta på mig fina saker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0