Städdag...

SÖKES: 2-3a i Viken/Kvarnberget

Kan inte någon bara ge mig en lägenhet i Viken eller på Kvarnberget så är jag våldsamt nöjd sen. Det är skyhöga poäng som behövs inom KBAB, och som det verkar är det det enda bolaget som har lediga lägenheter där nu. Det kommer att ta år och dar för mig att få ihop de poäng som behövs.

I dag har jag städ- och pluggdag här hemma. Jag är inte riktigt färdig än, men var tvungen att läsa igenom skoluppgiften en gång till så jag fattat den rätt. Jag är så gott som klar, har t.o.m. skurat bakom spisen, det ni. Det är bara lite dammtorkning kvar (jag vet inte varför jag inte gjorde det innan jag skurade). Sen ska jag pälsa på mig och slänga lite på återvinningscentralen, om jag inte anser att det är alldeles för kallt ute. Då får det vänta till en annan dag.

Kommentarer
Postat av: Annso

varför just viken/kvarnberget? Haga,m herrhagen? ;) KLara :D

2010-02-01 @ 10:36:51
Postat av: Emelie

Jag kollar också efter en 2a lr 3a på Viken/Kvarnberget :)

2010-02-03 @ 12:28:22
URL: http://emelieberglind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0