Squash!

www.karlstadracketcenter.se

I morse, trots att vi var väldigt trötta, pallrade jag och Dennis iväg till Racketcenter vid Tingvallahallarna och spelade squash i en halvtimme. Jag som enbart spelat en gång tidigare, och det var i sjunde klass, briljerade väl kanske inte så våldsamt. De 5 sista minuterna var vi däremot riktigt bra, så det ska vi köra igen!

Nu har jag precis skrivit färdigt den första lilla uppsatsen, om man ens kan kalla det för uppsats, i den nya kursen. Tog mig mindre än 10 minuter och jag fick med allt jag ville ha sagt. Perfekt.

Lite senare ska jag iväg till Julia som har lite fikabjudning, fast hon fyllde egentligen år i går. Det ska blir gott, det är ju trots allt fredag (vi bryr oss inte om att jag fikade i onsdags och i går också..).

Ikväll är det FREDAGSMYS (om det så är det sista jag gör!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0