"Skjut honom, jag betalar sen när jag kommer tillbaka"

De senaste dagarna har det blivit både fika med Ann-Sofie och Viola, och under båda pratades det om resor. Jag och Ann-Sofie har nu bestämt oss för att satsa på att åka till Thailand i maj/juni nån gång, mycket beroende på hur skolan ser ut då. Viola ska åka till Tunisien med sin karl i maj.


Jag måste citera en väns inlägg ur hennes blogg som jag fastnade för

"… Att eftersom vi ska skjuta av ca 25% av alla vargar i landet för att vi utövar ”skogsvård” för annars tar de över!!!1111 så kan vi väl samtidigt skjuta av 25% av landets gamla också, för det finns ju inte vårdpersonal så det räcker åt till alla.

Eller så skjuter vi bara av 25% av alla, för så länge som det finns några kvar så är det okej."   - Hannah


Kommentarer
Postat av: A-S

Jag säger bara: "Survival of the fittest". Människan är också ett rovdjur och gör vad som behövs för att överleva och vara den överlägsna rasen.

Om människor tycker att det är fel med jakt så kan man lika gärna bli vegan och sluta använda skinn/mocka/päls etc.

2010-01-06 @ 19:09:39
URL: http://mrsintergender.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0