Sagt och gjort!

Häromkvällen vid 23-tiden bestämde jag och Dennis oss för att möblera om här hemma. Lyckligtvis är både han och jag inte såna som tänker "Det får vänta tills imorgon" utan vill båda ha det gjort så gör vi det på en gång. Vilket kan sluta hur som helst ibland. Sagt och gjort iaf, nu sitter jag i fortsättningen i sovrummet :)

I går hade jag en heldag på stan då jag först åkte ner tillsammans med Ann-Sofie för att kolla upp lite runt Thailandresan (vilket jag är övertygad om att tjejen på Ticket försöker lura oss på). Det ska bli så jädrans skoj att åka iväg med henne! Efter det träffade jag upp Helena och Erna och pratade lite skola och resor. Åt även en bit mat och drack en kaffe i sista stund på Waynes.

I dag har jag och D haft städdag här hemma så nu är det tjusigare än någonsin. Flyttade även runt på lite tavlor när vi ändå var igång. Nu trivs jag mycket bättre här hemma. Vi ska även kolla på tavlor nästa vecka så vi får in mer färg i lägenheten.

Kommentarer
Postat av: Ann-SOfie

Kolla tavlor på boulevard då :D finns så himla mycket fint där på övervåningen. Sure att det kostar lite mer (fast billigare än gallerix och sådant) men talvor har man hela livet. =)

2010-01-15 @ 07:24:23
URL: http://mrsintergender.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0