Risig?

www.Lyko.se




Schampoot som jag fick hem tidigare i veckan är hur bra som helst! Det är det dyraste schampoot jag någonsin har köpt, men det har varit värt varenda liten krona. Ett tips till er med vinterslitet hår, eller också bara slitet i allmänhet.

I går var jag inte hemma förrän halv två snåret efter att ha varit på kalaset för Tessans examen. Det var trevligt och massa god mat. Kvällen slutade med att Dennis fick margarin i öronen, stackarn.

Senare i dag tror jag att jag åker till mina föräldrar i Vålberg och hälsar på. Ska försöka övertala dem att åka förbi ÖB så jag kan köpa lite tvättmedel och sånt som man alltid köper där.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0