Having a blonde moment

DavidandGoliath

Ja, tanken var ju som sådan att jag skulle plugga i dag. Jag ångrade dock att jag började med att försöka krångla till en ordentlig innehållsförteckning, vilket gjorde att jag tappade både tempramentet och lusten att plugga. Så jag tog istället en smörgås och gjorde iordning lite kaffe och vips så är jag lugn som en filbunke. När apparater krånglar så har jag världens sämsta tålamod, då måste jag avlägsna mig innan jag tar ut aggressionerna mot (den egentligen oskyldiga) datorn. Jag ska snart ta tag i skrivandet igen, men jag började pyssla lite med bloggen istället.

Dagens agenda:
- Diska
- Plugga
- Promenad till Ica?
- Promenad till återvinningsstationen

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0