OS-frukost

Jajamensan! I dag ringde klockan 5.50 för att jag och Dennis inte skulle missa Sveriges hockeymatch. Jag var dessutom extra flitig som började tvätta då! Det är det tidigaste som jag någonsin har befunnit mig nere i en tvättstuga kan jag lova er. Rickard dök upp samtidigt och jag dukade upp frukost med smörgåsar, kaffe och många olika pålägg, det var riktigt mysigt.

Efter att hockeyn var slut så somnade jag i en liten stund, men det blev inte långvarigt. Klockan 11.15 skulle jag infinna mig på Claratappen och ge dem lite av mitt unika* blod. US som gjorde iordning mig var förvånad över att jag aldrig hade lämnat blod tidigare "Du verkar så lugn" sa hon. Men efter mina turer till sjukhuset i våras blinkar jag inte ens när de sticker mig längre.

Jag tog min lilla presentcheck som jag fick efter blodgivningen och köpte mig ett par rosa skor som jag ska ha när/om snön försvinner. De är jättesöta! Lägger ut en bild någon annan dag.


* Det är bara 9% som har samma blodgrupp som jag i Sverige

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0