Halebop? Tre?

I dag har jag haft en heldag med Helena. Jag följde med henne till Wåxnäs och handlade mat och efter det bar det av hem till henne där vi åt kinamatsrester, mums! Sen lite slöande i soffa med riktigt goda kakor som hennes vän Mia hade bakat.

Jag fick skjuts hem av henne och nu sitter jag här och ska snart göra "Mitt vattenfotavtryck" som vi fått i uppgift att göra i skolan. Men för tillfället sitter jag och kollar över om det är värt att byta abonnemang eller inte
Bilden är tagen från: http://www.halebop.com/abonnemang
Jag vet inte vilket jag skulle välja isf. Det är antingen Halebop Hallå eller Halebop vänner.. Vad är mest prisvärt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0