Ge mig lite värme, tack!

Michelle i cykelkorgen




Jag längtar till våren börjar titta fram så man kan ta fram cykeln. Inte för att jag tänker cykla till skolan, jag skulle med största sannolikhet cykla vilse. Men bara att komma ut och röra lite på sig. I somras när jag och Michelle skulle hälsa på Lina i Viken fick hon åka med i min cykelkorg där hon satt väldigt bekvämt :)

I dag var det bara en föreläsning i skolan, och så passande hade de lagt den mellan 15-17. Inte min favorittid om jag hade fått välja, men nu vart det så. Efter det åkte jag ner till stan och hittade två toppar på Gina för 49kr styck, perfekt.

Nu ska jag gå och tvätta av sminket, borsta tänderna och läsa lite. Ska väl se till att Rickard åker hem också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0