Ett skepp kommer lastat..

I går kväll lassade jag och Dennis en pulka full med saker som skulle till återvinningscentralen och tog oss en kort promenad iväg dit. På tillbaka vägen fick jag sitta i pulkan medan D sprang, det gick fort som tusan! Det gick dock inte lika fort när jag skulle dra honom med mina värkande ben, men jag lyckades åtminstone få upp honom i en snöhög, hihi.

I dag ska jag ränna runt över hela stan. Jag ska till Wåxnäs, kanske Bergvik, och sen till Färjestad. Det ska nämligen fyllas på i kyl och frys och på aftonen ska jag på hockey är det tänkt. HEJA FÄRJESTAD.

I afton ska jag läsa igenom lite inför mitt första quizz som tar plats i morgon fredag. Har aldrig testat det förut, så det ska bli spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0