Långt hår



Det har kommit till min kännedom att jag börjar få riktigt långt hår.
Det framgår då jag märker att jag fastnar med det i min armhåla när jag ska resa mig upp.
(Det var inte det lättaste att ta kort på sin egen rygg!)
Källa: http://www.ahlens.se/skonhet/aktuellt_sortiment/harvard/phc-hair-repair-silk-serum.html

Något som jag använder varje gång jag har tvättat håret är denna produkt
PHC hair repair silk serum

Den finns att köpa HÄR.

Jag får beröm av min frisör att håret inte är så slitet trots att jag så sällan klipper mig.
(Jag tror det var i juli som jag klippte mig senast om jag inte missminner mig....)
Men till veckan ska jag faktiskt se till att ta mig till frisören, för nu är det dags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0