Värmländska när den är som värst

Hantverkaren dök aldrig upp. Han kommer säkerligen imorgon kl.9.30 och bankar på dörren, det skulle inte förvåna mig ett dugg. Bäst att jag ställer klockan så jag är vaken ifall det nu händer.

Ikväll blir det lugnt. Försökte få med mig D ut och äta lite kinamat men han ville inte, vädret får mig att tappa suget en aning också om jag ska vara ärlig. Pissväder.

Jag ser fram emot att se Filip och Fredriks nya serie som ska börja om några veckor. De har varit i mina gamla trakter (Grums) och hjälpt folket finna kärleken, det är dukat för skratt. Värmländska när den är som värst.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Sv: Precis, kan inte göra annat än att hålla med! :) Ser också fram emot Filips och Fredriks nya program!

2010-08-25 @ 15:35:19
URL: http://ehlskling.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha! Kommer bli sjukt roligt att kolla på Filip & Fredrik. :) En bekant till mig ska tydligen vara med i det programmet. Bara liiiiite pinsamt! Haha! :)

2010-08-26 @ 19:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0