Roseroot

Bild från: bodystore.com

Dessa tabletter med Rosenrot köpte jag från Bodystore och jag måste säga att de höll verkligen vad de lovade. Jag fick t.o.m. min sambo att testa en innan han skulle åka och jobba. Han var jättetrött och seg när han tog tabletten, och när det var dags att åka och jobba så nästan skuttade han ut genom dörren. När han sen ringde mig när han slutade jobba vid 22.30-tiden så sa han "Det har gått jättebra att jobba idag! Dagen gick hur fort som helst!". Så det är ett tips till er som, liksom jag, blir lite sega när höstmörkret närmar sig.


Kommentarer
Postat av: Em

bara för att du sa att det var så bra var jag tvungen att köpa och testa det nu :)

2010-08-30 @ 15:29:52
URL: http://emelieberglind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0